Bosses, tasses i roses

El dia de Sant Jordi, Catorze tindrà una parada a l'Eixample de Barcelona

El dia de Sant Jordi, Catorze muntarà parada a Barcelona. En concret, al carrer Mallorca 237, entre Rambla de Catalunya i Balmes.

Compra llibres, amb comoditat
A la parada de Catorze trobaràs bosses boniques, resistents i perfectes per omplir-les de llibres. La bossa conté el lema «Volem ser, fer i encomanar cultura» i la il·lustració Marisol llegeix un llibre, d'Ignasi Blanch. Preu de la bossa: 7 euros.
 

Foto: Ferran Romeu


#Menjatlarosa
Tindrem unes roses molt especials de l'obrador d'El Rosal de Tàrrega, un espai on es dóna ocupació a persones amb dificultat i risc d'exclusió. Les roses, que són de neula i xocolata, han estat elaborades de manera artesanal, d'una en una. La cobertura de xocolata els dóna dolçor, color i bellesa. El Rosal forma part del projecte social de l'Associació Alba, entitat que treballa per millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat i malaltia mental de l'Urgell i la Segarra. Preu de la rosa: 4 euros.
 

Imatge: El Rosal


Comença el dia amb Catorze
Podràs comprar aquestes tasses, ideals perquè t'acompanyin als matins, o quan vulguis. Preu de la tassa: 7 euros.
 

Foto: Ferran Romeu


El pack de tassa + bossa + rosa costa 14 euros.
 

També regalarem uns punts de llibres molt originals, fets per la il·lustradora Marta Bellvehí i el dissenyador Ricard Marfà. Cada punt serà únic.

T'hi esperem.
Data de publicació: 23 d'abril de 2016
Subscriu-te al nostre butlletí
Subscriu-te al butlletí de Catorze i estigues al dia de les últimes novetats
Subscriu-t’hi
Subscriu-t’hi
Dona suport a Catorze
Catorze és una plataforma de creació i difusió cultural, en positiu i en català. Si t'agrada el que fem, ajuda'ns a continuar.
Dona suport a Catorze