L'escenari de la Mercè

L'Antiga Fàbrica Estrella Damm obre les portes a la festa major de Barcelona

Foto: Estrella Damm


Catorze recomana gaudir la Mercè 2017 a l’Antiga Fàbrica Damm. El 24 i 25 de setembre l'espai acollirà propostes gastronòmiques, musicals i titellaires.

A l’escenari pujaran propostes com Pau Vallvé, Zulu Zulu, Renaldo & Clara, Joana Gomila, Crudo Pimento, The Zephyr Bones, Alien Tango o Malandrómeda. També s’hi trobaran food trucks, un market i activitats per als infants, com per exemple les que oferiran les companyies de titelles eLe i Marionetes Nòmades. També es podrà gaudir d'Antigua y Barbuda, un col·lectiu que, per acabar d'arrodonir les jornades, ens ensenyarà com és l'estructura d'un espectacle. 
 
Què: La Mercè 2017.
On: L’Antiga Fàbrica Estrella Damm.
Quan: 23 i 24 de setembre.

Més informació
Data de publicació: 19 de setembre de 2017
Subscriu-te al nostre butlletí
Subscriu-te al butlletí de Catorze i estigues al dia de les últimes novetats
Subscriu-t’hi
Subscriu-t’hi
Dona suport a Catorze
Catorze és una plataforma de creació i difusió cultural, en positiu i en català. Si t'agrada el que fem, ajuda'ns a continuar.
Dona suport a Catorze