La revolució en directe

El Palau Robert acull una exposició sobre el canvi tecnològic dels últims anys



Catorze recomana gaudir de Mediapro Live, la revolució en directe. El Grup Mediapro ofereix al Palau Robert una exposició sobre la revolució tecnològica i humana que ha viscut els últims anys. Un espai on conviuran les formes tradicionals de comunicació amb les noves aplicacions tecnològiques.

La mostra està dividida en nou àmbits: Live, Entra, Noms, Idees, Set, Som, VRMiquel Barceló. Els visitants faran un recorregut per les imatges més icòniques del món en què vivim, mostrant-ne el dolor, la injustícia o les desigualtats. També podran assistir a una reunió de guió amb l’equip d'El Intermedio, repassar la feina i les xifres del Grup Mediapro o gaudir d’una projecció amb ulleres de realitat virtual d’un Barça-Reial Madrid.
 
Què: MEDIAPRO LIVE, la revolució en directe.
Quan: fins al 24 de setembre.
On: Palau Robert.

Més informació.

Data de publicació: 05 de juny de 2017
Subscriu-te al nostre butlletí
Subscriu-te al butlletí de Catorze i estigues al dia de les últimes novetats
Subscriu-t’hi
Subscriu-t’hi
Dona suport a Catorze
Catorze és una plataforma de creació i difusió cultural, en positiu i en català. Si t'agrada el que fem, ajuda'ns a continuar.
Dona suport a Catorze