La mirada d'Outumuro

El Palau Robert acull una exposició del fotògraf gallec

Foto: Manuel Outumuro

Catorze recomana gaudir d'Outumuro BCN retrats, una exposició al Palau Robert de Manuel Outumuro que organitza la Generalitat de Catalunya. Després de 40 anys com a director d'art, dissenyador gràfic i il·lustrador, el gallec es va reinventar i actualment és un dels fotògrafs més reconeguts en moda i retrat del país. Ha col·laborat amb Vogue, Elle, Zest, Marie Claire, Telva, Fotogramas, Woman, La Vanguardia, El Mundo i El País.

En aquesta exposició, la Generalitat selecciona 80 fotografies de 80 personatges destacats de la societat i la cultura vinculats a la ciutat de Barcelona. Hi destaca la seva estètica de nou clàssic i l'empatia que té per captar els petits gestos i la diversitat de cada persona retratada. 

Què: Outumuro BCN retrats.
Quan: fins al 26 de febrer.
On: Palau Robert.

A les golfes hi van els tresors que no troben lloc a les altres parts de la casa de Catorze. Hi parlem sovint de llengua, de feminisme, de ciència i de nosaltres mateixos.

Heart
Desa la publicació
Publicació: 06 de gener de 2017 a les 11:46
Modificació: 26 d'octubre de 2026 a les 15:41
Subscriu-te al butlletí de Catorze
Enviem cada setmana un tast de cultura i literatura en català per correu electrònic.
Subscriu-t’hi
Subscriu-t’hi