En lloc segur

Dolors Udina ha traduït al català l'obra de Wallace Stegner

Fe Fernández a la llibreria L'Espolsada. Foto: L'Espolsada


El darrer cap de setmana de la Charity


En lloc segur és una història d'amistat en majúscules entre dos matrimonis. Ells dos, en Sid i en Larry, són dos professors ja jubilats de literatura a la Universitat de Wisconsin. De fet, en Larry es converteix en un escriptor de cert renom i és qui ens narra la història. El relat s'inicia quan ell i la Sally tornen a Battell Pond, la casa d'estiueig d'en Sid i la Charity. La Charity és a punt de morir. És el darrer cap de setmana que passaran plegats. Aquest fet serveix de tret de sortida per remuntar-nos dècades enrere.

En lloc segur és un repàs de dècades d'amistat, de l'evolució de les persones, d'alts i baixos, d'alegries i penes. A voltes amb un punt de vista crític, Stegner té una enorme capacitat narrativa.

 


El llibre recomanat
Títol: En lloc segur
Autor: Wallace Stegner
Traductora: Dolors Udina
Editorial: Libros del Asteroide
Any: 2008

La llibreria que el recomana
Nom:L'Espolsada
Adreça: Plaça de l'Espolsada, 8 (Les Franqueses del Vallès)
Qui la cuida: Fe Fernández
Què ens agrada: L'Espolsada es defineix com un espai afectiu de la lectura. Diuen que treballen amb estima cap als llibres i per això tenen una cura especial de la secció infantil, la dels lectors de demà. La llibreria té un blog de recomanacions literàries. 
 
Data de publicació: 10 de març de 2016
Subscriu-te al nostre butlletí
Subscriu-te al butlletí de Catorze i estigues al dia de les últimes novetats
Subscriu-t’hi
Subscriu-t’hi
Dona suport a Catorze
Catorze és una plataforma de creació i difusió cultural, en positiu i en català. Si t'agrada el que fem, ajuda'ns a continuar.
Dona suport a Catorze