Això ja està

Ballem com mai, / tornem a viure

Pau Vallvé ha publicat "Això ja està", el primer avançament del disc que es publica l'octubre de 2022. Es diu : ) i, en paraules seves "és el disc més positiu, rítmic i de bon rollo que he fet mai". Ho comprovem escoltant aquesta cançó.


Això ja està!
Sembla que això ja està!
Quina il·lusió! Quina alegria!
S'ha acabat mirar enrere,
ara només mirar endavant.

Vinga va!
Tornem-nos a abraçar!
Ballem com mai,
tornem a viure.
S'ha acabat mirar enrere,
ara només mirar endavant.

Que ara ens espera la primavera
i el tornar a despertar i florir com mai.

Vinga!
Que el millor encara ha d’arribar,
que si ho fem junts serà més gran.
Que les tristors ens han fet créixer,
que els ho devem als que han marxat
però sobretot als que vindran.
Endavant!
 

Facebook Pau Vallvé

La música de Catorze. Amb cançons, peces sobre músics i tot allò que sona d’acord amb les lleis de la melodia, l’harmonia i el ritme.

Data de publicació: 01 de juliol de 2022
Última modificació: 19 de juliol de 2025
Subscriu-te al butlletí de Catorze
Enviem cada setmana un tast de cultura i literatura en català per correu electrònic.
Subscriu-t’hi
Subscriu-t’hi