Animació

El que em queda de tu, àvia

Una animació relata amb tendresa els aprenentatges que neixen dels vincles familiars

| 22/10/2020 a les 17:59h
Especial: Animació
Arxivat a: La butaca, animació
La neta té tota una vida al davant. L'àvia, una de llarga i peculiar al darrere. Que li mostrarà, vetllant per apropar-li un món que, de mica en mica, serà de les dues. Au fil de l'âge és una animació tendra que ens convida a reflexionar sobre la influència que arriben a tenir les àvies en les nostres vides.


Aquesta animació és obra de de l'École Supérieure des Métiers Artistique.
 

COMENTARIS

Tendresa
MARIA TERESA, 31/12/2017 a les 08:15
+21
-2
Que bonic, els avis ensenyen una mica a caminar per la vida, fins que la pujada es tan alta que ja no hi arriben, però han ensenyat als seus néts a fer la pujada i que descobreixin el MÓN SIMPLEMENT PRECIÓS
Sra
Joanna Reid, 01/01/2018 a les 20:04
+6
-1
M'encanta, que dolç I trist a la vegada.
La sort de tenir àvia
Anònim. Welbins, 02/01/2018 a les 09:46
+5
-2
Quina bonica realització !! I que tendre❤️
Un nus a la gola
Murgui, 02/01/2018 a les 15:33
+6
-0
Tendre i suau com la carícia d'una neta o el petó d'un net. Una meravella
Tant de bo!
Jam Malson, 01/05/2018 a les 13:42
+1
-0
A part del missatge de la influència, m'encanta la riquesa de colors d'aquesta animació. És un breu viatge pel passat estètic d'un moviment tan important com va ser el moviment Hippie.

I tant de bo hi haguessin netes i nets reals que seguissin aquell camí de Pau, Amor i Llibertat.
Som nosaltres!!
Núria Mingall, 24/10/2020 a les 12:41
+3
-0
Si estés fet espressament no ens retrataria tant bé a la meva néta Alba i a mi.
I a part de tot, que és clavat, tinc una Harley i a ella li encanta venir amb mi, i sempre diu que és per ella.
Fa anys el vam descobrir i sovint el
mirem.
Gràcies per recordar-nos-el!!💜😎
Complicitat
Ma. Dolors, 25/10/2020 a les 09:49
+1
-0
La persona que he estimat més a la meva vida ha estat a l àvia. Ara, jo sóc àvia i vull transmetre als meus néts aquests valors i aquesta complicitat que hi ha entre el nét/a i l àvia.
Simplement meravellós el videoel . Moltes gràcies
El que em queda de tu, avia
Anònim, 25/10/2020 a les 15:11
+0
-2
No m'hagradt llens! La meva avia es qui mes he estimat apart dels fills i nets, pero lo que hem vist am aquet video no te res a veure amb els meus récords! Ni el de las mevas fillas per la seva, ni els que tindra la meva neta de mi!! Creec que son ben pocs els avis que estiguen en un estat fisic tan bo com l'avia del video, ni han viscut aixo que explica.
Els avis
Susi, 26/10/2020 a les 08:42
+2
-2
El recort dels avis es una herència que mai ningú els i podra pendra
L,avia
m.dolors, 27/10/2020 a les 19:58
+1
-0
Jo per desgràcia no vaig conèixer mai a cap de les meves àvies. Però tinc molts records del meu avi. Ara sóc avia i tot i no ésser una àvia tant aventurera com la del vídeo em sento molt identificada i disfruto molt del meu nét. M,ha encantat. Preciós i màgic.
ENCANTADOR
Glòria Minor, 07/11/2020 a les 20:16
+0
-0
Encantador!!! Els colors, les formes, les referents, tot el que hi ha de flonjo, de tou, els cactus... i la tendresa que desprèn. Ooooh! :))
ENCANTADOR
Glòria Minor, 07/11/2020 a les 20:58
+0
-0
Encantador!!! Els colors, les formes, les referents, tot el que hi ha de flonjo, de tou, els cactus... i la tendresa que desprèn. Ooooh! :))