Música

Boig per tu

Com et puc estimar/ si de mi estàs tan lluny

| 21/09/2019 a les 13:28h
Especial: Música
Arxivat a: El piano, Carles Sabater, Sau, cançó

A la terra humida escric
nena estic boig per tu,
em passo els dies
esperant la nit.

Com et puc estimar
si de mi estàs tan lluny,
servil i acabat
boig per tu.

Sé molt bé que des d'aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum, me la beuré.
Servil i acabat, boig per tu.

Quan no hi siguis al matí,
les llàgrimes es perdran
entre la pluja
que caurà avui.

Em quedaré atrapat
ebri d'aquesta llum
servil i acabat
boig per tu.

Sé molt bé que des d'aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum, me la beuré.
Servil i acabat, boig per tu.


Luz Casal canta «Boig per tu»:

 

Carles Sabater en un concert de Sau l'any 1989 a Ripoll. Foto: Eudald Picas/LaMarxa de Catalunya

COMENTARIS

boig per tu
Anònim, 16/07/2016 a les 02:52
Molt interessant
+135
-7
Si i ha una canco dins el cor, al meu i ha -Boig per tu- Dona tant...! La canto al meu fill .. mort ... a un amor que va marxar , a una vida normal , que no tornara , ganes de viure, que ja no tinc...Me la veure... servil i arribar.. boig per tu...
Boig per tu
Anònim, 11/08/2016 a les 09:58
Interessant
+58
-3
Un himne per molts I per mi , es el record del espos mort , "veig reflexada last teva llum" , tot una declaracio de amor. Fantastica canço
perestroika
Anònim, 11/08/2016 a les 20:11
+8
-4
Jo Li canta va a una nena que per cimscunstancies injustas te 2 pares i 2 mares
Boix per tu
Anònim, 12/08/2016 a les 22:11
+30
-8
Al meu primer amor el mes pur i fermos que s'en va anar de la meva vida i de aquest mon massa haviat.
Boig per tu
Anònim, 13/08/2016 a les 13:10
+27
-5
La cançó més tendre del món
Boix per tu
Anònim, 14/08/2016 a les 12:11
+20
-2
Cançó tendre ...bonica... amb missatge desde aon ho miris... m'encanta i m'emociono sempre que l'escolto...💗
Boig per tu
Adela, 14/08/2016 a les 23:44
+26
-1
M'encanta aquesta cançó, una declaració d'amor en tota regla, i per mi un himne al amor no aconseguit.
Gràcies Carles Sabater i gràcies Sau.
sentimient.
Seba, 17/08/2016 a les 13:54
+12
-15
Esto es cantar con sentimiento, y no la Sakyra.
Boig per tu
Anònim, 19/08/2016 a les 18:11
+15
-0
Sempre junts, amor infinit
Boig per tu
Anònim, 31/08/2016 a les 21:50
+8
-1
A la meva dona amb estimació y per recods dels cants coral.
Boig per tú
Jordi Mayol, 03/09/2016 a les 07:46
+32
-3
Una cançó que tots l'hem amotllat a la nostra vida! Un himbe a l'amor! Gràcies Carles Sabater allà on siguis, gràcies Pep Sala, gràcies Luz Casal t'estimem, gràcies Shakira i gràcies a tots els qui la canteu perquè ens feu sentir un cop més Boig per tu.
Boig x tu
Anònim, 21/09/2016 a les 15:50
+3
-1
Cuan el meu marid trevallaba fora 1 i 2 mesos, me la va dedicar i me va fer plorar de amor i ara ja al tinc al costar.
Gracias x transmeta tanta tandresa i compartir.
Boig per tu.....
Ana Pérez , 21/09/2016 a les 16:02
+5
-0
D'aquí a 2 dies farà 1 any que va morir la meva estimada germana. Avui per casualitat he escoltat aquesta cançó que tinc gravada al meu cor i no he pogut deixar de plorar, estic molt trista perquè la trobo molt a faltar. Què gran el Carles Sabater! Allà on siguis conta per tots una vegada més.
Boig per tu
Anònim, 21/09/2016 a les 18:24
+6
-0
Senzillament genial. No hi ha un altre cançó com aquesta. Em porta bons records i m'emociona.
Boig per tu
Anònim, 21/09/2016 a les 21:42
+3
-1
No tinc paraules, a sigut una canço que sempre a estat amb mi, pro ara encara te mes significat, jo no puc arriba on est tu, t'estimo mama
Boig per tú
Anònim, 21/09/2016 a les 22:56
+4
-2
Han passat molts anys i continuo estan boja per tú.
La pitjor versio
Anònim, 21/09/2016 a les 23:57
+2
-4
Fins el cul de coca. Dur com una pedra , desfinant... Hi ha versions molt millors, quina pena q hagueu posat aquesta.,
Recuerdos.
Anònim, 22/09/2016 a les 00:04
+4
-0
Esta canción la cantaron en las Bodas de Oro de mis padres.Toda la familia acabó llorando.Muy emotiva.La adoro.
Boig per tu
Anònim, 22/09/2016 a les 00:28
+1
-1
Una canción maravillaso.....Qe me hace recordar a mi marido qe murió....Hay muchas canciones bonitas.....Pero esta tiene algo especial....
Boig per
Anònima , 22/09/2016 a les 00:51
+2
-0
Molt molt emocionant
Boig per tú
Anònim, 22/09/2016 a les 01:30
+3
-0
Per a mí es molt tendre ,em transporta a la meva joventud i al primer amor es com un himne .
BOIG PER TU
Anònim, 22/09/2016 a les 08:22
+2
-1
Paraules del meu Àngel, que em
Va dir abans que s'escrigués la canço i que va ser la despedida en el seu funeral. L'estimo...
Boig per tú
Anònim, 22/09/2016 a les 11:30
+4
-0
Preçiosa cançó d'amor i vída. La meva cançó preferída.
Graçies Carles Sabater mai t'oblidem.
Graçies a Sau.
Al toni
Anònim, 22/09/2016 a les 13:38
+8
-0
Segur ke ets amb el Sabater....pq.eres gran amb 5 anyets vas marxar....i ens vas deixar a [email protected] s boig per tú,..tal com ell massa jove x marxar....i deixar-nos senser tú!¡!
Sou estels ke brilleu amb llum pròpia!!!¡!
Per això no podeu set aki....teniu ke ser x tot l,univers!!¡💕💖😘
GRÀCIES
Núria Dardinyà , 22/09/2016 a les 14:42
+0
-2
GRÀCIES per viure,Carles !
boig per tu
m.pilar, 22/09/2016 a les 15:12
+1
-0
Canço d, amor, d, un amor que perdura a lo llarc del temps i que no s, oblida
Boig per tu
Anònim, 22/09/2016 a les 16:14
+1
-0
Un record al meu pare on aquesta canço va sonar al seu funeral, a la meva filla adolescent k aviat volara per si sola i per una persona especial que a vegades esta lluny, al seu espai...
Boig per tu
Anònim, 22/09/2016 a les 16:23
+1
-0
un cant al amor
Boig per tu!!!
Anònim, 22/09/2016 a les 19:51
+0
-0
Es una canço amb molt sentiment. Es maravillosa!!!
Boig per tu
Anònim, 22/09/2016 a les 20:51
+1
-0
Una canc,o molt bonica inclus abui en dia no pasara mai de moda y el grup ke la cantaba maravillosos bona declaracio de amor
boig per tu
Eulàlia Boix., 22/09/2016 a les 22:09
+0
-0
Senzillament. Segons el meu punto de vista: LA MILLOR CANÇÓ QUE S'HA ESCRIT MAI !!!!!!!!!!!!
boig per tu
Anònim, 22/09/2016 a les 23:52
+3
-0
Al primer amor que mai s'oblida
Boig per tu
Anònim, 25/09/2016 a les 01:05
+2
-1
M'encanta quan la canta la Shakira!
Carles sempre viu i amb nosaltres
anonimm, 03/11/2016 a les 13:45
+1
-0
Per mi Carles Sabater no es mort, l'escolto i no m'ho sembla, el veig en algun videoclip i tampoc... trobem a faltar el que ens podria haver donat, de ser amb nosaltres, pero el que ens va deixar ens omple.
El llegat que tenim d'ell, sigui amb SAU o sigui com a actor es incombustible.
Es l'essència d'un temps que ara recordem amb nostàlgia, i que al recordarlo precissament, vol dir que tot això es viu..les cançons que escoltabem (i escoltem) les estones que vam passar (i recordem) i el protagonista d'aquelles cançons i d'aquelles estones (Carles) tot es ben viu.
Boig per tu
Anònim, 22/05/2017 a les 11:49
+0
-0
Jo, nascuda al cinquanta també vaig caure boja per la cançó i per Sau.
Es pot concentrar tanta tendresa, en tan poques paraules?
Es poden dir tantes coses, imaginant només una?
Es pot crear més tristesa, amb una sola llàgrima?
Es pot sentir més el record d'una persona, que dins d'una copa de la seva llum?
Al meu fill .
Turandot, 22/05/2017 a les 23:39
+1
-0
La varem fer possar al recordatori del meu estimat fill , a ell l'hi agradaba molt . Per desgracia cada vegada k l'escolto ploro molt ,no ho puc evitar . Una canço tendra i emotiva .
Bona per tu
Anònim, 23/05/2017 a les 01:18
+2
-0
Yo pienso en el amor de mi vida mi marido Joan, a los dos nos encantaba esta canción, pero el destino es cruel y la muerte lo arranco de mi lado antes de tiempo, no puedo dejar de llorar cuando escucho la canción y veo la luna llena.
Tambors
Anònim, 03/08/2017 a les 00:33
+0
-0
Aquesta cançó te molta força, el contundent baix de la bateria pareix que fa una crida de vida des de les profunditats més ancestrals cap la lluna plena que ens il.lumina. M'emociona sempre que l'escolt.
La lluna
Planes 61, 03/08/2017 a les 16:25
+3
-0
Canço dedicada a la lluna.
Dues paraules
Anònim, 29/09/2017 a les 21:48
+0
-0
Un himne!
Boig per tu
Maria B.S., 22/09/2019 a les 09:00
+1
-0
La lletra d'aquesta cançó és un poema que plé d'inspiració, embolcalla amor i tendresa. Els records afloren i amb ells tots els moments viscuts i gaudits que no s'esborren mai
Molt maca la canço pero...
Anònim, 22/09/2019 a les 13:54
+0
-0
La cançó és preciosa i em porta molts i molts records, pero aqui en Carles es veu molt malament, s'ha fotut molta merda ....
Més que boig, foll / pazzo per tu
Lo Pèire d'Adenui / Lo semita de Ponent, 22/09/2019 a les 15:39
+0
-0
En la meua palesa com sabuda ignorància, no coneixia la susdita cançó, que m'ha colpit de debò, com ho fa Lluís Llach.
Enhorabona / Gratulieren !
ignorancia
Anònim, 22/09/2019 a les 20:30
+0
-0
algun imbecil ha dit algo contra Shakira, deu entendra que enemistarse an mitja Espanya per cantarla amb Catala i amb sentiment, fent una digna versio de la canço, es per insultarla, pitjo per ell, per la seva ignorancia i estupidesa.
Boig per tu
Per el CARLES allà on siguis... , 23/09/2019 a les 00:05
+0
-0
Es la canço més tendra que mai he sentit...
Boig per tu
Anònim, 30/09/2019 a les 17:29
+0
-0
Em recorda el meu primer amor,amor adolescent. Mai l,oblidaré.
Boig per tu
Anònim, 17/10/2019 a les 01:52
+0
-0
Em recorda aquesta lletra de la cançó a la meva mare que va morir fa molts anys, sempre la he tingut molt present. Cada cop que l´escolto m'emociono perquè sempre la recordo a ella, va marxar massa aviat....mama, els teus nets; la Paula i el Jordi no et van conèixer però que sàpigues que t'estimen per sempre.