Escriure per desconnectar

Un diumenge de creativitat i natura a l'Empordà amb l'escriptora Ada Castells

Autor Ada Castells
Escriure per desconnectar
Escriure per desconnectar

Descripció

Des de Riuràs, un veïnat encisador del Baix Empordà, potenciarem la nostra creativitat amb una experiència de desconnexió i immersió en la natura. Escriurem i llegirem textos inspirats en el paisatge de mosaic, el bosc i el jardí de roses amb l’objectiu d'aprendre a expressar-nos de manera clara, profunda i suggeridora.

Programa

  • 9.19 - Arribada en tren a Flaçà i transport organitzat fins a Riuràs. Si es prefereix, també s'hi pot arribar en cotxe particular. 
  • 9.30 - Debat. Com podem mirar el món de manera creativa? Infusió de benvinguda i coca dolça.
  • 11.00 - Passejada inspiradora pel bosc. Primera sessió d'escriptura pels racons de la masia i el jardí.
  • 13.30 - Aperitiu i preparació col·lectiva del dinar amb productes quilòmetre zero i vi DO Empordà.
  • 15.30 - Segona sessió d'escriptura.
  • 16.30 - Compartició dels escrits i treball pràctic. Cafè i pastís. 
  • 18.30 - Comiat. Transport organitzat fins a Flaçà.
  • 19.05 - Sortida del tren des de Flaçà. 

Detalls

Cerca

FormatUna jornada intensiva de desconnexió absoluta

Cerca

Edicions· Diumenge 24 de maig

Cerca

Horari De 10.00 h a 18.30 h

Cerca

Preu 140€ (incloent taller d'escriptura, transport entre Riuràs i Flaçà, espai, menjar i beure)

Inscripció

Escriu-nos un correu a tallerscatorze@gmail.com o omple el formulari següent per comprar el taller.

 

Contacte

Et podem respondre qualsevol pregunta sobre el taller i te'n podem donar tots els detalls que necessitis a tallerscatorze@gmail.com.

Quan hagis fet el pagament, rebràs la confirmació de la comanda al teu correu electrònic. Ens posarem en contacte amb tu de nou quan quedin pocs dies per a l'inici del taller. Fins llavors, si necessites qualsevol cosa, escriu-nos a tallerscatorze@gmail.com

Espai

Una masia amb un jardí espectacular a Riuràs (La Pera, Baix Empordà).

Foto: Joan Carandell
Foto: Joan Carandell

L'escriptora Ada Castells

Ada Castells (Barcelona, 1968) mai no s'avorreix. Li agrada posar els peus als rius gelats. A Catorze signa les seccions "Històries pintades", de relats inspirats en pintures, i "Ad Libitum", dedicada a parlar de textos inspirats en obres de teatre. L’any 2023 va publicar la novel·la Solastàlgia (L’Altra Editorial).

Ada Castells
Foto: Núria Roig
Data de publicació: 12 de març de 2026
Última modificació: 07 de maig de 2026
Subscriu-te al butlletí de Catorze
Enviem cada setmana un tast de cultura i literatura en català per correu electrònic.
Subscriu-t’hi
Subscriu-t’hi